Monday, December 5, 2011

Exchange 2010 SP2 is uit!

Exchange Server 2010

Vandaag is het tweede service pack voor Exchange 2010 uitgekomen. Naast alle beschikbare updates tot op dit moment, bevat SP2 een aantal interessante nieuwe features. Bijvoorbeeld Address Book Polices (ABP) en een slimme wizard om je Exchange 2010 server te configureren voor een hybride opstelling met Office 365. Daarover binnenkort meer…

Je kunt Exchange 2010 SP2 vinden in het Download Center. Meer informatie vind je in de Release Notes en op deze pagina: What’s new in Exchange 2010 SP2

3 comments:

Corné said...

Toch jammer dat ik bij het eerste wat ik test al een vertaalfout vind.
Natuurlijk, het is niet een groot probleem, maar wel slordig.

In OWA heet "Berichten" nu "Globale adreslijst".
Zie hier: http://www.cafun.nl/OWA-SP2.jpg

Is jou het ook opgevallen Jetze?

Groeten,
Corné

Jetze Mellema said...

Goed gezien Corné, was mij niet opgevallen omdat mijn mailbox in het Engels staat. Maar klopt helemaal, ik zie het ook als ik hem in NL zet.

Heb de bug ingediend bij Microsoft, ben benieuwd...

Corné Fun said...

Bedankt voor het melden van de bug bij Microsoft. Ik zag dat je er ook gelijk een blogpostje van hebt gemaakt. Toppie!